.jpg)
Cicle "Seguint el sol. Destapant la mirada"
cicles · arts visuals
La tercera edició de "Seguint el sol" proposa entendre el museu com un espai porós, travessat per tensions, relacions i possibilitats. Inspirant-se en aquell «joc de saber mirar», el cicle planteja un entrenament de la percepció que vol ampliar la mirada fins a transformar-la en escolta i experiència compartida.
Prendre el Mitjó com a punt de partida no implica convertir-lo en tema, sinó en actitud: mirar més enllà de l’aparença immediata, reconèixer el potencial simbòlic del que és quotidià i estirar-ne els fils imaginaris fins a detectar-ne els ecos fora de la institució. Seguint el ritme solar que dona nom al cicle, les propostes convidades desborden els formats convencionals de producció i recepció i assagen altres maneres d’estar al museu: pràctiques que es construeixen des de la fricció, el contacte i la presència, i que posen en joc maneres diverses de percebre, escoltar i compartir espai.
Podeu consultar més informació del cicle "Seguint el sol" al web del Museu Tàpies.

















.jpg)


