
Somos monos
vendredi 9 octobre · 09h
Jusqu'au sam. 10 oct.
Rbla. d’Ègara, 340, Terrassa
Monòleg d'Ángel Martín que ironitza sobre la tecnologia i les contradiccions modernes
‘Aquest monòleg està inspirat en una realitat que tots vivim com per exemple dependre d’un tutorial per fer un ou ferrat’, explica Martín, i llença una advertència en clau d’humor: ‘hem apagat el motor del cervell’. Somos Monos és un espectacle que convida al públic a riure’s d’ell mateix; de les pròpies contradiccions i de com la tecnologia, el ritme de vida i les xarxes socials estan transformant la manera de pensar, sentir i comunicar.
Edad recomanada: a partir de 16 anys.
Podeu trobar més informació i tota la programació del Factoria Cultural de Terrassa al web de l'entitat.


.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)
.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)













