
Los Diablos
Concert de Los Diablos a la Festa Major de Manresa amb himnes generacionals i nit de nostàlgia i ball
Los Diablos, autèntica llegenda viva del pop espanyol nascuda a l'Hospitalet als anys 60, arriben a Manresa per oferir un doble concert carregat d'emoció. Amb més de 50 anys de trajectòria i liderats per l'incombustible Agustín Ramírez, la banda farà vibrar el públic amb himnes generacionals com Un rayo de sol, Fin de semana o Oh, oh, July.
Aquest espectacle s'emmarca dins dels actes de la Festa Major de Manresa i és una oportunitat única per reviure l'energia original d'una formació renovada que celebra els 56 anys del seu gran èxit Un rayo de sol. Una vetllada plena de nostàlgia i ritme pensada per fer cantar i ballar a diverses generacions.
Fitxa artística:
Cantant: Agustín Ramírez
Teclats: Jordi Griso
Bateria: Iñaki Rodríguez
Guitarra: Marc Puntí
Guitarra i baix: Juan Antonio López
Podeu consultar aquí tot el programa del Teatre Conservatori, el Teatre Kursaal i l'Espai Plana de l'Om.
















