Assemblea de gestió de la Cinètika
Assemblea oberta de gestió de La Cinètika — primera i tercera setmana del mes a les 18 h per organitzar programació i propostes
Les Assemblees de Gestió de la Cinètika són el primer i el tercer diumenge del mes a les 18 h, i sempre són obertes.
Col·lectius, projectes i les individualitats en reunim per fer funcionar la Cinètika i acollir noves propostes, projectes o col·lectius. Vine, participa i organitza’t amb nosaltres!
Comissió de Propostes Externes: a l’inici de l’Assemblea de Gestió, a les 18 h, pots demanar programar activitats puntuals o de continuïtat. Per agilitzar aquesta assemblea, consulta l’enllaç de Proposta d’Activitats https://blogs.sindominio.net/lacinetika/proposta-dactivitats/ i envia un correu previament a: propostes_externes_lacinetika@riseup.net
Per a més informació, visiteu el nostre blog https://blogs.sindominio.net/lacinetika/.
LA CINÈTIKA, AUTÒNOMA, FEMINISTA I ANTICAPITALISTA!
