
Lobo
Performance escènica i sensorial basada en la polifonia d’Alonso Lobo amb veu, moviment i llum
LOBO és una interpretació contemporània arrelada en la polifonia renaixentista de De lamentatione Ieremiæ Prophetæ (1602) d’Alonso Lobo. A partir d’aquesta composició vocal – originalment cantada en la foscor durant la Setmana Santa – Aurora Bauzà i Pere Jou creen un paisatge escènic i sensorial on sis cossos es mouen, canten, apareixen i desapareixen. Sense paraules, només veu. Sense text, només llum. La peça es desplega com una exploració coreogràfica i musical de l’enyor i el lament, utilitzant la interacció entre veu, moviment i llum per revelar allò que resta no dit entre la presència i l’absència, entre l’individu i el col·lectiu.
LOBO es pot entendre com una meditació sobre la naturalesa del temps: la seva superposició, la seva resistència, la seva fragilitat. Cada gest, cada respiració, cada nota roman com el vestigi d’alguna cosa antiga i fugaç. Aquí el temps no és lineal; es plega, es repeteix, es transforma. A través d’aquesta temporalitat, LOBO convida el públic a un espai suspès on les identitats canvien i es dissolen, on la memòria i l’anticipació coexisteixen, i on l’altre desconegut és sempre present, reflectit o reflectint.
Més informació Espectacle LOBO al web de L'Auditori








.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)

.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)



.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)





.jpg)

