
Exposició "Natura"
Exposició col·lectiva a la Capella de les Arts que reuneix sis artistas per auna mirada sensible de la natura
La Fundació Ave Maria es complau a presentar l’exposició col·lectiva “Natura”, una mostra que reuneix sis artistes que comparteixen una mirada sensible i personal sobre la bellesa del món natural.
Les obres exposades, plenes de color, llum i sensibilitat, s’inspiren en els paisatges, les formes orgàniques i els elements que configuren el nostre entorn natural. A través de diferents estils i llenguatges artístics, cada creadora ofereix una interpretació pròpia de la natura, convertint-la en una font d’emoció, contemplació i inspiració.
En aquesta proposta hi participen les artistes Gloria Selvaggio, Pilar Córdoba, Isabel Ferrer, Mercè Sasot, Carmen Simón i Neus Carrasco, que presenten una selecció d’obres que dialoguen entre si i que comparteixen una mateixa voluntat: transmetre la força, la serenor i la bellesa de la natura.

.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)
.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)










.jpg)
