
Per Nadal l'originalitat és tornar a l'origen
Concert nadalenc amb l’Escolania de Montserrat i l’Orquestra Simfònica del Vallès a la Façana del Naixement de la Sagrada Família
La Sagrada Família tanca l’any amb un acte solemne i ple de música i llum. Aquesta celebració especial servirà per felicitar el Nadal a la ciutadania i posarà en primer pla la Façana del Naixement, tot recordant la seva riquesa simbòlica i el llegat d’Antoni Gaudí.
L’Escolania de Montserrat, juntament amb l’Orquestra Simfònica del Vallès, obrirà la vetllada amb una actuació musical que recolllirà l’esperit més profund de les nadales catalanes, plenes d’emoció i espiritualitat.
La mateixa nit, la façana esdevindrà protagonista per celebrar el misteri del naixement, la natura i l’origen de la creació, tot llençant un missatge a través de la llum i l’esperit originals que Gaudí va saber insuflar a la seva obra al cor de la ciutat.
Consulta tota la informació al web de la Sagrada Família. Aquesta activitat està emmarcada dins la commemoració de l'Any Gaudí.

.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)














.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)

.jpg&w=640&output=webp&q=78&we)









